VCA VOL NEDERLANDS CURSUS + EXAMEN NU VOOR €99,- excl. BTW

Haal je certificaat binnen 1 dag! Elke zaterdag in Den Haag tussen 07:30 – 16:00 uur!

Wist je dat VCA-gecertificeerde werkgevers moeten regelen dat hun eigen werknemers alsook tijdelijke arbeidskrachten (uitzendkrachten en ZZP-ers) in het bezit van een B-VCA certificaat moeten zijn? Het is een veelgevraagde functie-eis om in het bezit van een B-VCA certificaat te zijn. Daarom is het, wanneer je werkt in gevaarlijke werkomstandigheden, van essentiële belang om een VCA cursus te volgen.

Inschrijven voor VCA opleiding

Inhoud van de cursus

Tijdens de cursus vertellen wij deze onderwerpen uitgebreider:

• Wetgeving Risico’s en preventie Gevaarlijke stoffen
  • Brand en explosie
  • Werken op hoogte
  • Werken met elektriciteit
  • Besloten ruimten
  • Gereedschappen en machines PBM
  • 1-daagse cursus op locatie in Den Haag
  • Inclusief aansluitend Examen
  • 07:30 uur – 15:30 uur
  • Certificaat + pasje
  • Gratis parkeren

Wij hanteren de laatste prijs voor deze cursus in Nederland. Let op: dit is een tijdelijke aanbieding. Meld je snel aan en profiteer van deze actie!

De prijs: €99,- is exclusief BTW.  €119,- is te betalen bedrag. De BTW 21% kun je terugvorderen van de belasting.

VCA VOL Cursus

VCA Vol Opleiding

Bij Centrum VCA School draait het niet alleen om het behalen van certificaten; het gaat ook om de ervaring. Onze VCA Vol cursus combineert serieuze veiligheidstraining met een lichte, vriendelijke toon. We begrijpen dat leren over veiligheid soms wat zwaar kan zijn, daarom maken wij er een interactieve en boeiende reis van. En het beste van alles? Onze successen spreken voor zich met een indrukwekkende slagingskans van wel 98%!

VCA Vol halen

Stap voor stap begeleiden we je door de VCA Vol cursus. Leer alles over veiligheid, gezondheid en milieu op de werkvloer op een manier die bij jou past. Onze ervaren instructeurs delen niet alleen kennis, maar zorgen er ook voor dat je het begrijpt én onthoudt. Het draait niet alleen om het halen van het examen, maar om het toepassen van veiligheid in je dagelijkse werkzaamheden.

Examen VCA Vol

Het moment van de waarheid: het VCA Vol examen. Maar maak je geen zorgen, we geloven in je en hebben je goed voorbereid. Onze examens zijn niet ontworpen om je te overweldigen, maar om je te laten schitteren. Stap vol vertrouwen het examenlokaal binnen, wetende dat je klaar bent voor wat er komt.

Wat kost een VCA Vol cursus?

Bij Centrum VCA School geloven we in betaalbare veiligheid. Een VCA Vol cursus is al beschikbaar vanaf €99, excl. BTW. En ja, we bieden ook examens in andere talen aan. Of je nu in het Engels, Pools, Roemeens, of een andere taal wilt leren, bij ons ben je welkom. Veiligheid is tenslotte een universele taal die iedereen moet begrijpen.

VCA in een dag

Heb je haast? Geen probleem! Met onze VCA in een dag optie krijg je een intensieve training zonder aan kwaliteit in te boeten. Perfect voor drukke professionals die snel en efficiënt hun VCA Vol certificaat willen behalen.

Benieuwd wat Centrum VCA School voor jou of jouw bedrijf kan betekenen? Neem gerust contact met ons op. We staan klaar om je te helpen op weg naar een veiligere en plezierige werkomgeving!

Reviews van onze klanten