REACHTRUCK CURSUS + EXAMEN NU VOOR €99,- excl. BTW

Haal je certificaat binnen 1 dag! Elke zaterdag & zondag in Rjiswijk tussen 08:00– 15:00 uur!

Het behalen van een reachtruck rijbewijs is verplicht voor bestuurders. Bij Centrum VCA School bieden wij het behalen van dit rijbewijs al aan voor €99 waarvoor zowel theorie, praktijk als het examen zit inbegrepen. Zo behaal jij binnen 1 dag al jouw reachtruck rijbewijs. Het rijbewijs voor een reachtruck is 5 jaar geldig, waarna een opfriscursus kan worden gevolgd. Het leerdoel van deze cursus is het veilig en efficiënt kunnen omgaan en besturen van een reachtruck. In de praktijk is namelijk gebleken dat er veel ongelukken gebeuren bij reachtrucks. Om dit risico te beperken biedt Centrum VCA School Rijswijk kwalitatief hoogwaardige lessen om het reachtruck rijbewijs te behalen. Zo wordt jouw werkplek nog veiliger!

De cursussen zijn elke zaterdag en zondag!
Inhoud van de cursus

Tijdens de cursus vertellen wij deze onderwerpen uitgebreider:

• Veiligheidsvoorschriften en -regelgeving
  • Risico’s en gevaren
  • Veiligheidstechnieken
  • Persoonlijke beschermingsmiddelen (PBM’s)
  • Inspectie en onderhoud
  • Noodsituaties
  • Veilig werken
  • 1-daagse cursus op locatie in Rijswijk
  • Inclusief aansluitend Examen
  • 08:00uur – 15:00uur
  • Certificaat + pasje
  • Gratis parkeren

Wij hanteren de laatste prijs voor deze cursus in Nederland. Let op: dit is een tijdelijke aanbieding. Meld je snel aan en profiteer van deze actie!

De prijs: €99,- is exclusief BTW.  €119,- is te betalen bedrag. De BTW 21% kun je terugvorderen van de belasting.

Reviews van onze klanten