VCA Basis Engels

Veiligheidsinstructies moeten helder zijn, ongeacht de taal. Onze VCA basis Engels cursus maakt complexe veiligheidsconcepten begrijpelijk, zodat je elke nuance zonder moeite oppikt.

VCA Basis of VCA Vol?

Twijfel je tussen VCA Basis en VCA Vol? Ontdek welke cursus het beste bij jou past met onze heldere vergelijking. Maak een weloverwogen keuze en start jouw reis naar een veiligere werkomgeving.

Aanbod VCA Basis Cursus

Ontdek ons aanbod van de VCA basis cursus in het Engels. Van de basisprincipes tot praktische toepassingen, onze cursus biedt een uitgebreide en toegankelijke benadering van veilig werken.

Basis Cursus Engels

Onze Basis Cursus Engels gaat verder dan alleen examenvoorbereiding. We bieden een solide fundament om veiligheidsprincipes te begrijpen en toe te passen in de dagelijkse praktijk.

VCA Proefexamen Engels

Twijfel je aan je paraatheid? Op onze locatie wordt je door de begeleider meegenomen in het proces waarop je getoetst wordt. Je wordt binnen een dag opgeleid om zodoende grip te hebben op alle aspecten rondom het examen.

Waarom kiezen voor VCA Basis Engels bij Centrum VCA School?

Betaalbaarheid: Begin jouw veiligheidsreis vanaf €99, excl. BTW.

Ervaring: Meer dan 10 jaar expertise in veiligheidstraining.

Flexibiliteit: Kies uit diverse lesroosters die passen bij jouw agenda.

Praktijkgericht: Leer niet alleen voor het examen, maar voor het leven.

Heb je vragen over onze VCA Basis Engels cursussen of wil je je inschrijven? Neem gerust contact met ons op. Bij Centrum VCA School maken we veilig werken toegankelijk, ongeacht de taal die je spreekt!

VCA BASIS OF VOL ENGELS CURSUS + EXAMEN NU VOOR €99,- excl. BTW

Haal je certificaat binnen 1 dag! Elke zaterdag in Den Haag tussen 07:30 – 16:00 uur!

Wist je dat VCA-gecertificeerde werkgevers moeten regelen dat hun eigen werknemers alsook tijdelijke arbeidskrachten (uitzendkrachten en ZZP-ers) in het bezit van een B-VCA certificaat moeten zijn? Het is een veelgevraagde functie-eis om in het bezit van een B-VCA certificaat te zijn. Daarom is het, wanneer je werkt in gevaarlijke werkomstandigheden, van essentiële belang om een VCA cursus te volgen.

Inschrijven voor VCA opleiding

Inhoud van de cursus

Tijdens de cursus vertellen wij deze onderwerpen uitgebreider:

• Wetgeving Risico’s en preventie Gevaarlijke stoffen
  • Brand en explosie
  • Werken op hoogte
  • Werken met elektriciteit
  • Besloten ruimten
  • Gereedschappen en machines PBM
  • 1-daagse cursus op locatie in Den Haag
  • Inclusief aansluitend Examen
  • 07:30 uur – 15:30 uur
  • Certificaat + pasje
  • Gratis parkeren

Wij hanteren de laatste prijs voor deze cursus in Nederland. Let op: dit is een tijdelijke aanbieding. Meld je snel aan en profiteer van deze actie!

De prijs: €99,- is exclusief BTW.  €119,- is te betalen bedrag. De BTW 21% kun je terugvorderen van de belasting.

Reviews van onze klanten